~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Thursday, November 3, 2011

..:: Mood De Baik ::..

~syok r klu mood baik pepagi neh beb...hhhmmm...nampak mcm perkembangan yang baik neh...eh!comment diri sendiri...huhu~

Salam u olls...
Monin eberibedi!
~ni bleh kena gam ni kalau DBP check tulisan aku yg xguna standard language~

arini no plan nak post apa2 but then nak jugak jugak post sumthin' untuk pastikan blog aku ni xsama muram macam aku...
aku xpastila betul ke tittle post aku tu dengan diri aku...mood aku mcm lari sket 2, 3 ari ni...de la sebab musabab yang belum bleh aku sharing maring kan di sini ye kalian semua...nntila insyaAllah satu masa akan diceritakan...hhhmmm...tapi alhamdulillah aku rasa aku mula jumpa track nak cari rentak baru idup baru aku ni...
~mcm orang yg bru bangun dari koma tu kan...dia ala-ala blur skjap...tp aku ni kdg2 lg teruk r sbb lost dalam nyata...bahaya...~


back to tittle post, yes! aku memang dalam keadaan yang baik mood and perasaan zahir dan batin...aku tengah test track yang aku baru jumpa ni...cuma manualnya tu mcm kdg2 xberapa cunla...tapi xpe lah aku cuba la baikpulih mana-mana part supaya aku can get myself back...apa?!korang xfaham?!xpe...xpentinglah klu korang faham atau tak...yg penting korang perlu memberikan aku support dgn mendoakan aku terus bertahan atas track ni sehingga aku bleh berlari walaupun tanpa spike paling mahal okay...
~de ke pun lg spike tu...mcm dh xde je skang ni...~


okaylah semua...
atas sbb mood yg baik ni...kita layan lagu2 menarik okay...korang boleh pilih sendiri lagu2 yg korang suka di channel radio, televisyen mahupun handset masing-masing...wakakakaka!ye lah kan...aku mana ada radio nak tolong putaq lagu utk korang kan...kan...kan...

~abang...cayang dah berjaya jumpa laluan tu...untuk bangun dan terus bangun...cayang harap abang tenang tinggalkan cayang kat sini...cayang doakan abang kat sana senang melalui apa juga yang Allah tuliskan...cayang doakan abang setiap detik...setiap kali cayang bernafas...tidur dan jaga abang ada dalam hati dan fikiran cayang...cayang nak abang tahu tu...i love you and it always be no matter what abang...~

~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~